Samo usko interesni krugovi znaju da se u Prosolijevom marketinškom carstvu Real Grupi uhljebila kći Mate Granića, Martina Granić (43), diplomirana dizajnerica i vizualna umjetnica koja živi i radi u Zagrebu. Profesionalno se 10 godina bavila koreografijom. O tim godinama kada je ne samo koreografirala već i plesala svjedoči njen YouTube kanal koji vodi pod imenom Martina Granić. Tamo smo pronašli zanimljive snimke a da je bila vrlo vješta i profesionalna plesačica vidi se iz video uratka u kojem seksi odjevena pleše i na štangi ali i u paru i koji nosi naziv: 'BOUQUETS FROM THE FINEST GRAVES'. Mogli bismo to prevesti kao 'buketi s najljepših grobova' ali ako želimo tipični hrvatski prijevod onda bi taj ples koji je Martina koreografirala i koji izvodi glasio 'KITICE S NAJLJEPŠIH GROBNICA'.
Kći Mate Granića trenutno radi kao copywriter u Real grupi i predaje na Sveučilištu Vern. Što bi rekli naši stari, 'Ruka ruku mije....', što znači biti na dohvat ruke, biti blizu, pristupačan ... ruka ruku mije oni koji imaju zajedničke interese i ovise jedni o drugima'. Nešto modernija izvedbe te izreke, u režiji Mate Granića glasi: 'Pola meni, pola tebi, pola Bagi'. Znači nikoga ne treba iznenaditi uhljebljenje Granićeve kćeri u Real Grupi, pogotovo u kontekstu spomenute izreke 'Ruka ruku mije....', kao i pouzdanih informacija da je Real Grupa ponovno dobila velik dio posla zakupa oglašavanja za Hrvatsku turističku zajednicu, o čemu je odlučivala izravno ministrica turizma Nikolina Brnjac.
U tom kontekstu valja spomenuti da upućeni izvori tvrde da je Mate Granić, kadrovski tata namještenja Nikoline Brnjac u komfornu fotelju ministrice turizma. Pametnom dosta jer pametni znaju čemu služi Real Grupa. Poslužila je, kako vidimo, i hrvatskom Očenašeku koji uvijek pronađe način da se progura u prve redove kadgod vlada HDZ-e unatoč brojnim repovima afera koje se godinama vuku iza njega u rasponu od Hypo kredita, uhljebljivanja nekad blisko 'odnošajne' suradnice Spomenke Cek u Ministarstvo vanjskih poslova i diplomaciju pa do legendarnog pokušaja lobiranja koje je privremeno imalo i pravosudni epilog. I koje je dugo godina obilježilo hrvatsku interesnu scenu jer je ustoličilo tzv. Granićevu matematiku po kojoj jedno cijelo ne čine dvije već čak tri polovice a koje su tadašnji istražitelji protumačili kao pokušaj nezakonitog uzimanja provizije.
Na kraju istaknimo i kako je na web stranicama Zagrebačkog plesnog centra dostupno više podataka o autorskom djelu 'Bouquets from the finest graves' Martine Granić. Tamo piše: 'Temelj ovog intimnog autorskog rada ljubavna je poezija na Instagramu prema „gospodaru Drakuli” koji personificira vječnu ljubav koja će sigurno doći bez obzira na vremensku komponentu. Potreba vampira da se u vrate jednom trenutku, kad će doživjeti konačno uzbuđenje i smrt, u suprotnosti je s potrebom ljudi za vječnom mladošću i upravo u tom rascjepu nastala je poezija na Instagramu koja je potom uprizorena. Doživljaj vampira mijenja se kroz povijest, ali korespondira sa suvremenom pop-kulturom. Drakula je tako čovjek današnjeg doba s kojim se provodi romantično i sadržajima ispunjeno vrijeme. Sve vampirske priče drukčije su, ali sve imaju isti nazivnik: žudnja, bijeg od svakodnevice, borba između dobra i zla, sna i jave, života i smrti. Izvedba i spomenuta poezija opisuju vjeru u ljubav koja je metaforički već tu; njegova ljubav vampirizira te pobuđuje i nagoni na transformacije ženstvenosti'. Istaknuto je kako je Martina Granić autorica ali i da pleše zajedno s Aldom Orlićem / DJ Zolium.